lördag 1 mars 2014

Vatten i näsan.


Detta är det närmaste simning jag kommer just nu...
Nässköljning är samma känsla som när jag får in en massa vatten i näsan när vi kör teknikträning i bassängen....obehag och drunkningskänsla.
Men det ska ju vara bra och just nu är jag smått desperat och provar allt!!
Nä jag ska inte tycka synd om mig själv som är förkyld, jag blir ju snart frisk. Det finns allt för många som är sjuka och aldrig blir friska :-(.
 Så sluta med självömkning ögonaböj!! Sen är det faktiskt oceaner av tid tills masters SM i Sundvall, hela två veckor!

Har i varje fall orkat med en skön långpromenad med sambon idag. Inte det sämsta!

Imorgon blir det istället för trainercykling med kompisar framför tv:n och Vasaloppet, frukostmys i soffan med sambon. Inte illa det heller och mindre ansträngande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar