lördag 8 mars 2014

Bildkavalkad från Nackareservatet.

Idag har jag rört på min arma kropp. Först gick jag en promenad ensam lyssnandes på radiodokumetärer. Gick till Hammarbybacken och sa hej till lite klubbkamrater som skulle tävla i Skid-dart. När jag ändå var där så passade jag på att gå uppför backen, gick rätt uppför slalombacken.
 Sen promenerade jag där jag har cyklat med Happy MTB i skogen. Så härligt, soligt, varmt och vindstilla. När jag efter att ha promenerat i över två timmar kom hem igen satte jag mig mot husväggen och njöt av värmen.

Efter lite lunch så gick jag och J ut på en nypromenad. Ut i Nackareservatet igen ner mot Söderbysjön där isen hade släppt. Vidare till Hellas för att nyttja deras faciliteter. Sen promenerade vi till Sickla där vi fick ta bussen till Söder för att hinna med att äta innan vår bio började.
Promenerat över fyra timmar idag. Så skönt och härligt att våren börjar komma smygande.

Fortfarande snuvig men känner mig pigg så imorgon ska det ske, då ska jag få "privat undervisning" i start från startpall och förhoppningsvis orkar jag med att åka till Vårby på kvällen för att simma med HA.

Här kommer en bildkavalkad från dagen:
 
 
Utsikt från Hammarbybacken

                                           
                                                Ungdomarna värmer upp inför Skicrossen

                                                              
                                                     Längtar efter att cykla på dessa stigar.

                                                      
                                  
                                       
                                                        Glad skogsmulle


 
Luftade joggingskorna.

 
Söderbysjön.


                                         Älskade Källtorpssjön. Längtar till HAs utesimning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar