fredag 14 mars 2014

Nervös!


Efter en orolig natt med märkligare drömmar än vanligt, sitter jag i soffan och tittar på paraolympisk snowboardåkning. Vilka hjältar, känns ju löjligt att jag är så nervös inför helgens tävlingar. Men nervös är jag och en del av nervositeten är väl frågan hur jag egentligen mår. Men jag känner mig klart mycket piggare än igår. Bara lite nästäppa, så start lär det bli ikväll. Känns väl inte helt kul att jag bara har haft ett riktigt simträningspass på 2 ½ vecka. Men jag har gjort det förr, rest mig upp från sjuksängen och gjort bra lopp. Fast då har det gällt löpning där jag känner mig trygg. Fast jag har ju ingen press på mig utan det är ju bara att genomföra och ha kul.
Hoppas bara att funktionärerna inte har hunnit somna innan jag sätter min hand i kaklet...



                                     
                     Jag har målat naglarna lila för att undvika att bita ner dom helt i helgen.
                                                   
                                         
 
Får väl ha detta mantra i huvudet när jag står på startpallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar