torsdag 13 mars 2014

Genrep

Igår hade jag genrep i Eriksdalsbadet, tränade starter från starpallen. En gubbe tyckte att mitt träningspass var lite väl kort när jag efter att ha dykt i hoppade upp igen :-). Dök kanske tio gånger och bara en gång gled glasögonen ur sitt läge. Klart godkänt och det känns som om tekniken blir bättre, fast säkert långt ifrån bra. Men kommer att starta i alla grenarna i helgen från startpallen.
 Jag simmade ett par längder också, så trist med min förkylning, känns som om jag har tappat mycket ork på dessa två veckor av förkylning. Men men jag åker ju inte till Sundsvall för att vinna utan för att uppleva och ha kul.

Efter simningen så promenerade jag till Sjöstaden för ett besök hos naprapaten. Mina vader är fortfarande stela men bättre. Fick akupunktur med ström i som vanligt. Nu återstår det förhoppningsvis bara ett besök till och sen släpper han mig med mina rehab övningar.
 Besöken hos naprapaten är smärtsamma ibland men alltid trevliga då det innebär lite intressanta samtal sen har han världens häftigaste hund dessutom.

Idag är jag ledig så nu ska jag fixa i ordning här hemma klä på mig cykelkläderna och mysa i skogen lite. Lugnt och fint i vårsolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar