onsdag 26 mars 2014

Brickpass

Vilket bra jobb jag har där jag ofta får tillfälle att träna på arbetstid med eleverna och peppa dom att orka mer än de tror.
 Idag var vi i Edsberg och sprang i motionsspåret där och tränade i utegymmet.
Så kul och mysigt med korvgrillning innan vi vandrade tillbaks till skolan.

Efter jobbet åkte jag till Eriksdalsbadet, jag kunde inte simma tyvärr då jag fortfarande har ont i överarmen så det fick bli en timmes cykling på motionscykeln lyssnandes på en Husky poddintervju med Petter.
Har ni inte lyssnat på Husky så gör det många intressanta intervjuer med äventyrare och idrottsmän och kvinnor. Nu har det precis kommit ut ett nytt avsnitt med en intervju med Lisa Nordèn.

Efter cyklingen så torkade jag snabbt av cykeln som hade blivit alldeles våt av min svett, huga så varmt det är på E-dal. Sen ställde jag mig på löpbandet och sprang 3km.
Efter det så tränade jag i stakmaskinen en kvart.

Sen var jag lagom pigg på min teckenkurs......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar