onsdag 11 juni 2014

Skogsmys.

Onsdagen började med ett bra gympass på jobbet. Åt sen en smörgås och drack lite kaffe innan arbetsdagen började. Skönt sätt att starta dagen på. Hade en riktigt skön dag, vi var på Skansen med jobbet och där fick vi se show på hög nivå när björnungarna hade brottningsmatch. De var outtröttliga. Så söta. Har för det mesta bara sett trötta björnar på Skansen. Tur med vädret hade vi också, soligt och lagom varmt.
 
Efter jobbet så snörde jag på mig terrängskorna och sprang till Hellas för att där springa in i skogen och prova att springa till Saltsjöbaden. Har provat det två gånger förr med Jerry men båda gångerna har vi lyckats springa fel...
Men nu kom jag fram även om det blev en liten omväg. Skön terräng, mycket rötter, stenar och klipphällar. 354 höjdmeter på 20km. Så det var ganska så kuperat.
Härligt pass och skönt att kunna springa och njuta av naturen samtidigt som man hela tiden måste koncentrera sig på var man sätter fötterna.
En härlig eftermiddag, sen om det var så smart vet jag inte, imorgon är det Swimrun i Hellas och jag får hoppas att benen inte är allt för trötta så att Pia får dra mig i repet även på löpningen.

 
 
Busiga björnungar på Skansen

Brant och långbacke även om det syns dåligt på bilden.

Stället där vi tagit åt fel håll två gånger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar