lördag 21 juni 2014

Skogslycka.

Det var tänkt som vilodag nummer 2 inför swimrunnet imorgon söndag. Men jag klarade inte av det utan gav  mig ut i Nackareservatet för en mycket lugn terrängjogg. Gick i uppförsbackarna för att spara benen inför imorgon och bara njöt av naturen. Stannade till två eller tre gånger och njöt av tystnaden, lukterna och solen som tittade fram. Det blev sju långsamma och härliga kilometer.
Jag vet att jag har skrivit det tidigare men jag älskar verkligen platsen där vi bor. Så himla lyxigt att ha bara ett par minuter ut till naturen. I mitt nästa liv ska jag nog bli ett troll.
 
Efter en dusch och lite mellanmål så gick Jerry och jag ut på en skogspromenad på nästan samma stigar som jag sprang. Nu blev det kaffepaus och så några fotopauser också.
 
Nu ska det laddas med en god natts sömn och sen är det till att ge gärnet ute på Värmdölandet imorgon.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar