tisdag 13 maj 2014

Gym och ensamspinning

 
 
Idag provade jag att träna på lunchrasten, körde 30 minuter ganska så intensivt utan att försöka svettas, skulle inte hinna duscha, gick så där...
Men träningen gick finemang, körde mage, rygg, axlar och rehab för axeln.
Liten raggardusch och byte av tröja sen var det lunchdags i matsalen med eleverna, ingen klagade över svettdoft ;-). De kanske var för finkänsliga...
 
Min träningsplan var idag annars att ge mig ut på ett MTB pass hemma i skogen men jag blev tillfrågad att jobba på fritids. Så då blev det lite sent att ge sig ut i skogen. Jag planerade om och gick ner till jobbets spinningsal och körde en lång uppvärmning och sen 4 ggr 5 min intervaller. Fick ha lätt motstånd då benen var trötta efter de senaste dagarnas hårdmangling i löparspåret.
Men det tog bra och svetten flödade trots att fläkten var på.
Ett bra pass även om det var lite ödsligt i lokalen...
 
När jag kom hem så hade bästaste sambon fixat tacos till oss. Jag har det bra jag!!!

 
Ensamt i vår fina spinningsal
                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar