onsdag 12 februari 2014

Idag kom svaret på....

Idag kom svaret på varför det var så trögandat på mtb passet igår och varför jag inte hade något tryck i benen: förkylningen är ett faktum. Jag har bara gått och väntat på att det skulle komma då sambon är förkyld plus många på jobbet.
 Att jag har trögare att andas och måste ta min astmaspray brukar vara första tecknet på att en förkylning är på G.

Trist men det är bara att gilla läget, var ju faktiskt frisk hela...två veckor. Fast sist var det en liten snabbt övergående förkylning, får hoppas att det är likadant nu.

Har tröstköpt lösviktsgodis, kommer inte ihåg när jag köpte lösviktsgodis sist. Då måste det stå illa till i tycka synd om mig själv stadiet.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera