onsdag 19 februari 2014

En blöt och rolig dag.

Dagen började med ett tidigt simpass på Eriksdalsbadet vid öppningsdags. Lugnt och skönt i bassängen.  Det var trög simmat till att börja med men piggnade till efter 500m.
 Körde sen 10 ggr 50m med start på 1:10, det gick förvånansvärt lätt med tanke på hur insimmet kändes.
 Efter det körde jag 3 ggr 25m progressivt ett par gånger. Hann med 40 min kvalitetsträning.

Efter det var det full fart mot jobbet där en kul dag på Fyrishovsbadet i Uppsala väntade.
 Tänk vilket härligt jobb jag har!
Det blev vattenrutschkane åkning, bubbelbad och även några längder simmade. En skön bastu före hemfärd till skolan.

Vi hade möten på jobbet senare på eftermiddagen så jag passade på att träna styrka på jobbets fina gym innan. Avslutade med skön bastu igen!  Så skönt.

Nu är jag trött efter dagen som avslutades med teckenkurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar