onsdag 16 juli 2014

Lycklig

Sommar, sol och värme. Jag är så himla välsignad med en toppen sambo som är min allra bästa träningskompis. Sen har jag även fantastiska vänner. Som T som nappade på mitt super spontana förslag om en kvällsjogg i Hellas skogarna igår. Bara så där utan betänketid sa hon ja. Och vilken toppen jogg vi hade i den fina kvällen. Älskar verkligen att springa i skogen.
Vi hamnade tillslut i Saltsjö duvnäs där vi delade på en läsk innan vi sprang tillbaks mot Hellas igen och hoppade i plurret. Så skönt hade kunnat ligga kvar i vattnet och filosofera med T hur länge som helst...

Ikväll simmade vi i Källtorpssjön, sambon, T och jag. Ljuvligt. Axeln skötte sig och det blev två varv på seedingbanan.

Nu ska jag lägga mig med ett leende på läpparna och imorgon blir det kvalitets tid med min yngsta dotter. Mys.

 
Korten tagna vid ett annat tillfäller för nu vågar man inte ha med sig mobilen längre till Hellas då det har stulits från bryggan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar