fredag 25 juli 2014

Boulder dag 1

Så nu har vi tillbringat vår första dag här i Boulder.  Vi har hunnit med mycket. Promenerat runt och undersökt omgivningarna.  Boulder är ett lika trevligt ställe som jag föreställt mig. Vi vandrade upp i bergen till en utsiktsplats, svettigt värre då det var ca 33 grader varmt. Belönades med en fantastisk utsikt.

På kvällen hann jag med en löprunda längs med
Bouldercreek där löpdelen av Ironman tävlingen går.
Kommer bli tufft för fötter och vader då underlaget är av betong.
Jag hade pigga ben men lungorna hade det tufft pga höjden här.
Så himla vackert.
Som tur var så vi varken Björn eller lejon 
An American sized car,  vår hyrbil. 
Pirrade i magen när vi såg skyltarna.
Bredvid detta livliga vatten sprang jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar