söndag 15 januari 2017

Livskvalitet!

Ibland är livet bara så där extra härligt.
Med lite trötta ben efter långpasset igår begav jag mig mot min älskade Hammarbybacke med stavarna i högsta hugg för att samla lite höjdmeter.
 I backen sken solen och det var full fart där. Jag älskar backen när jag får ha den för mig själv men även som idag när den är fylld av glada skidåkare, glada barn och uppmuntrande föräldrar.
Sån härlig energi.
Gick sex vändor uppför Hammarby alpin banan och sprang ned längs barnbacken. Funkade bra, fick fjäll känsla när jag sprang i snörök från snökanonerna. Sen sa jag strängt till mig själv att jogga hemåt.

Denna vecka har jag skrapat ihop 1580 höjdmeter på fem löp pass.

Efter några timmars vila bar det av till gymmet med sambon. Trevlig avslutning på helgen, träningsmässigt sett.

För på kvällen var jag och min äldsta dotter på Stadsteatern och såg Romeo och Julia.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar