torsdag 11 augusti 2016

Cirkelträning och IM Kalmar

Idag var det premiär i min roll som cirkelträningsledare. Hade förberett mig minutiöst, så kände mig trygg att det skulle bli en bra start.
Tyvärr är det fortfarande semestertider så uppslutningen var inte den största så jag deltog också i passet vilket var nyttigt för då fick jag känna på att det var jobbigt, extra jobbigt när jag skulle ta tid och peppa samtidigt.
Fick ett bra pass på arbetstid, så ställde in den planerade löpningen. Det gäller att inte slita ut sig när det bara är en och en halv vecka kvar till IM Kalmar. Sen har jag masserat en hel del denna vecka och det är också fysisk ansträngning.

Imorgon är det tänkt att jag ska köra ett pass på trainern, 4x8 min på tröskelpuls. Jag hoppas få till det men det beror lite på hur många massagebokningar som kommer.

Men börjar känna mig hyfsat redo inför Kalmar. Hade en bra simträning igår i Hellas med trevliga vänner. Någon rekord tid lär det inte bli men kommer ta mig i mål om inte.....jag mkt kan hända som man inte kan rå för, så som cykelhaveri. Har klarat mig hittills och hoppas göra det denna gång med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar